Kia ora

1 december 2014 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na ongeveer 24 uur in een vliegtuig te hebben doorgebracht (wel een tussenstop op Kuala Lumpur van een uur) waren we toch blij dar we er waren! Op t vliegveld een shuttle bus gepakt naar het hotel. Netjes voor de deur afgezet, eindbestemming voor vandaag bereikt! Omdat we nog niet moe waren, en ons hotel tevens een brouwerij was, hebben we eerst iets gedronken voordat we naar bed gingen...
De volgende dag om 7 uur wakker. Na een beetje gekeken te hebben wat er allemaal in Auckland te doen was, zijn we op pad gegaan. De haven, het centrum, Albert park allemaal lopend goed te doen. Savonds op 220mtr vanuit de skytower nog een mooi uizicht over de stad gehad!
Morgen gaan we onze camper ophalen en dan gaan we richting t noorden, eens kijk of we ons daar ook zullen vermaken ;-)

1. Leo:
    1 december 2014
    Altijd goed om te horen dat de vliegreis goed is verlopen.
    Succes met het tijdverschil en ga nu maar ECHT genieten aan de andere kant van de wereld.
    Leo & Annette
  2. Kees en Karin:
    1 december 2014
    Blij dat jullie weer veilig zijn geland. Schitterende uitzicht vanaf de skytower in Auckland heb ik al gezien bij Tjeerd. Doe voorzichtig met de camper, pas op met richtingaanwijzer! Dat vermaken zal jullie wel lukken, dunkt me.
  3. Henk & Gerri:
    1 december 2014
    Mooi dat alles weer goed verlopen is.
    Hebben jullie 24 uur in de lucht gehangen, ga je een toren op van 220 mtr. Wij zijn daar ook op geweest en was inderdaad een heel mooi uitzicht. Nu voorlopig links georienteerd verder met de auto, even wennen maar na enkele dagen weet je niet beter.
  4. Marlies:
    1 december 2014
    Biertje = verdiend, na zo'n lange reis!
  5. Celeste:
    2 december 2014
    Blij dat jullie veilig zijn aangekomen!! heel veel plezier geniet er van en let goed op elkaar!! en natuurlijk niet stiekem getrouwd thuis komen :P

groetjes Celeste